۱۱ بهمن ۱۳۹۱، ۱۳:۴۰

افندی زاده به مهر اعلام کرد:

بهره‌‎برداری از 83 پروژه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای

بهره‌‎برداری از 83 پروژه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با اشاره به اجرای 83 پروژه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، گفت: این پروژه ها با اعتبار 331 میلیارد و 837 میلیون تومان به بهره‌برداری می رسد.

شهریار افندی ‌زاده در گفتگو با مهر با بیان اینکه 83 پروژه راهداری و حمل و نقل جاده ای در دهه فجر افتتاح می شود، گفت: این پروژه ها با اعتبار 331 میلیارد و 837 میلیون تومان به بهره برداری می رسد.

وی به تکمیل و بهره‌برداری از 17 مجتمع خدماتی - رفاهی اشاره کرد و افزود: چهار شعبه مرکز مدیریت راه‌ها در کشور با صرف 10 میلیارد ریال اعتبار مورد بهره برداری قرار می گیرد و در حال حاضر 27 استان کشور به سامانه مدیریت راه‌ها مجهز هستند.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای تصریح کرد: 15 تقاطع همسطح و غیرهمسطح با صرف 715 میلیارد ریال اعتبار تکمیل و افتتاح می شود همچنین از 5 سیستم توزین در حال حرکت با اعتبار 19 میلیارد و 400 میلیون ریال بهره برداری می شود.

افندی زاده خاطر نشان کرد: 390 کیلومتر راه به سیستم‌های ثبت سرعت غیرمجاز با اعتبار 65 میلیارد و 500 میلیون ریال مجهز شدند و 2 مرکز معاینه فنی خودرو سنگین با اعتبار 8 میلیارد و 650 میلیون ریال ونیزازطریق سرمایه گذاری بخش خصوصی ساخته شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: 19 طرح دیگر مرتبط درحوزه راهداری وحمل ونقل جاده ای نیز انجام شده است که در ایام دهه فجر به بهره برداری می رسد.

کد خبر 1803891

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha